1. TOVÁRNA NA ZMRZLINU V NOVĚ OTEVŘENÉM CENTRU ČERNÝ MOST

7. 04 2013 | Zmrzlina je vyhledávanou pochoutkou v každém ročním období. Zatímco v zimě volíme spíše hutnější, smetanové varianty, v létě toužíme kromě lahodné chuti také po osvěžení. Výroba zmrzliny a ladění všech jejích chutí není jednoduchá záležitost a zkušenosti z výroby je nutné získávat dlouho dobu od těch nejlepších mistrů ve svém oboru. Fruitisimo takto sbírá zkušenosti již deset let a pro své zákazníky má nový koncept -  1. továrnu na zmrzlinu. Zákazníci tak mohou sledovat výrobu v přímém přenosu a ochutnat čerstvě připravenou zmrzlinu rovnou ze stroje.

Aby Fruitisimo mohlo přiblížit výrobu ještě většímu množství zákazníků, otevírá novou provozovnu v obchodním centru Černý Most v Praze. Tento unikátní koncept zaměřený především na rodiny, je maximálně přátelský k dětem i jejich rodičům. Nabízí dětský koutek plný barev a hraček, příjemné posezení nad šálkem dobré kávy a kouskem ručně vyráběného dortu a především názornou ukázku výroby zmrzliny, kde se doslova zhmotňují dětské sny o té nejoblíbenější pochoutce.

„Jsme velice rádi, že můžeme našim zákazníkům představit výrobu zmrzliny ještě blíže a detailněji vysvětluje Tomáš Lichtenberg, jednatel společnosti Fruitisimo Group, a dodává: „Letošní rok jsme se velmi pečlivě zaměřili na kvalitu naší zmrzliny, což se odráží i na její lahodné a lehké chuti. Naše zmrzlina je vyrobena bez přídavku vody, rostlinných tuků a umělých přísad, jedná se o poctivou, italskou zmrzlinu, ze surovin pocházející z celého světa.“ 
 
Zmrzlina Fruitisimo je připravována řemeslným způsobem, podle originální receptury italského mistra zmrzlináře Antonia Garofala. Ruční výroba v naší továrně má oproti průmyslově připravovaným zmrzlinám několik podstatných předností. Tou první je vysoká hustota krému – váha stejného množství zmrzliny ve srovnání s konkurencí bývá průměrně o čtvrtinu vyšší a chuť zmrzliny je díky kvalitním surovinám velmi výrazná. Výhodou řemeslné výroby ve Fruitisimo Factory je i možnost rychle reagovat na názory zákazníků nebo oživovat nabídku pro stálé hosty.